نحوه انتخاب مخازن ذخیره سازی دیزل برای بهینه سازی در مصرف سوخت
نوشته شده توسط : محمد

قیمت دیزل نوسان دارد و برای افزایش سودآوری کشاورزان ، باید از این افت قیمت ها استفاده کنند. حداکثر ، کشاورزان استرالیایی با انجام حجم روزانه گازوئیل برای کارهای روزمره و آمادگی برای اوقات شلوغ خود آشنا هستند.

وقتی شیوع ویروس کرونا در سطح جهانی گسترش یافت ، مشاغل به طور قابل توجهی تحت تأثیر  آن قرار گرفتند . از سوی دیگر، صنعت کشاورزی  بود نه به عنوان  نهفته به عنوان من تی فراهم آوردن همه ES  کالاهای ضروری مردم نیاز  مانند  محصولات تازه.    

عملیات کشاورزی کسب و کار به طور معمول ، البته  با در محدودیت های دولتی  به دلیل Covid19، برای مثال،  پوشیدن  از  ماسک، فاصله صورت قابل اجرا  و دیگر  ایمنی  پروتکل های . ? 

 

غیرقابل پیش بینی بودن با قیمت گازوئیل

 

قیمت گازوئیل همیشه قابل پیش بینی نیست. گاهی اوقات دارای بالاترین و پایین ترین سطح خود است ، بنابراین تهیه یک برنامه استراتژیک برای صرفه جویی مناسب در مصرف سوخت برای کشاورزان چالش برانگیز است.?? 

در حال حاضر ، قیمت سوخت دیزل با تغییرات غیرمنتظره قیمت همچنان ادامه دارد.?یک گزارش خبری از ABC اظهار داشت که ساکنان کلانشهر پرت می توانند به قیمت سوخت ارزان تر دسترسی داشته باشند.

ارزان تر شدن قیمت سوخت منجر به جنگ عربستان سعودی و روسیه ، صادر کنندگان اصلی نفت خام در  جهان شد -  این  به نوبه خود بر تقاضای کم عرضه نفت در سطح جهان تأثیر می گذارد? . کشورهایی که مرزهای خود را تعطیل می کنند نیز عامل مهمی در نوسان قیمت گازوئیل است.?  

با این حال ، این مورد برای افراد بوش نیست. آنها بیشتر برای حمل و نقل و Bowser خود هزینه شارژ برای رسیدن به مناطق خود ، L eaving آنها تاثیر پذیری از پس انداز ساکنان شهری با تغییرات قیمت سوخت را تجربه کرده اند.  

اکنون که همه گیری به خوبی کنترل شده است ، قیمت سوخت در حال بازگشت به مسیر خود است ، به زودی تقاضای زیادی در سراسر جهان به حالت اولیه خود می رسد.? 


در مواردی از این قبیل ، باید سریعترین راه حلها را برای به حداکثر رساندن سود خود و  بهره گیری از قیمت پایین گازوئیل که سریع وارد می شوند ، تهیه کنید. راه حل؟ اطمینان حاصل کنید که  مخازن ذخیره سازی دیزل با کیفیت خوب و  کافی دارید .? 


 

مخازن ذخیره سازی دیزل خود را بررسی کنید

 

هر کشاورز باتجربه ای می داند که ذخیره سازی گازوئیل فله ای به آسانی که به نظر می رسد آسان نیست. یافتن  یک  تامین کننده قابل اطمینان سوخت و همچنین روز یا زمان مناسب برای ذخیره مخازن ذخیره سازی ، نگرانی شما را افزایش می دهد. 

اکنون زمان مناسبی برای شماست که زودتر از زمان فکر کنید اگر این افت قیمت غیر منتظره در آینده اتفاق بیفتد. کشور ما صرفاً به تأمین سوخت از کشورهای همسایه ما متکی است.

در  صورت برنامه ریزی و آماده سازی مناسب ، مواجهه با سناریوها با کمبود سوخت  نباید نگرانی دیگری برای شما باشد.?? 

برای تحت کنترل نگه داشتن مخازن ذخیره سازی و سوخت دیزل ،  دستورالعمل های زیر به شما کمک می کند  تا  آگاهانه  در مورد محلول ذخیره سوخت خود تصمیم بگیرید:  

 





:: برچسب‌ها: مخزن سازی , مخزن اسید , ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: